Servicii

ANALIZA BIG DATA

ANALIZA BIG DATA

MAD asigură culegerea celor mai relevante date din mediul virtual, generând baze de date unicat, ce pun în legătură toate variabilele de interes pentru business-ul analizat. Mai mult, fermele digitale administrate de noi cuprind cele mai noi actualizări din industrie și setează contexte prielnice pentru analizele transversale, dinamice în timp.
Acest tip de monitorizare constantă pune bazele unui dashboard MADINT de business development, în care cele mai noi informații din piață sunt transmise în timp real factorilor de decizie din zona clienților de interes.

Designul bazelor de date

Pentru a asigura consistența datelor, bazele noastre cuprind toate informațiile publicate în online, accesibile prin API-uri de investigare, de la momentul declanșării primului proiect din segment.
Prin urmare, spre deosebire de o cercetare sociologică pe metodologie cantitativă, marja de eroare este nulă, reprezentativitatea statistică este maximă, iar raportarea se face la anvelopa întregii baze de date analizate. Fermele MAD sunt hrănite constant, păstrate în afara internetului și protejate de dinamismul gestionării datelor cauzat de administratorii platformelor de interes;

Vizualizarea datelor

Pentru a surprinde dinamismul industriei analizate, experții noștri pun la dispoziție cele mai moderne instrumente de vizualizare prin care, clienții pot urmări datele în timp real, fiind la curent cu evoluția business-ului, până la primirea produsului de intelligence.

Actualizarea datelor

Odată generat un proces de culegere de date, fermele digitale sunt actualizate periodic și se compun din toate caracteristicile discriminante existente și corelate temei de interes din industria analizată. Colaborările noastre cu organizații universitare, de analiză socială și anchete socio-economice asigură o creștere organică inter-disciplinară, o evaluare critică și implicit o rigoare academică cu rol de garantare a profesionalismului.

BENCHMARKING

Benchmarking

Metodologia noastră propune o metodă modernă de analiză comparativă între trendurile extrase din conținutul digital și bazele de date ale institutelor statistice. Astfel, compania noastră generează indicatori proprii prin raportarea unei fațete a business-ului la toate celelalte, generând adevărate barometre socio-economice, vitale în fundamentarea deciziilor strategice.

MAD Intelligence este direct interesată în generarea unui număr cât mai mare de variabile discriminante pentru a calcula un număr suficient de corelații între diversele dimensiuni care întrețin sau afectează business-ului analizat. Livrabilele noastre constau în rapoarte ce așază, sub aceeași umbrelă, informații cu privire la segmentele investigate din cel puțin 3 zone de interes:
Rapoartele MAD Intelligence reprezintă expresia documentelor strategice cu rol de radiografiere a informațiilor din business-urile, industria sau comunitățile vizate. Aceste livrabile sunt menite să fundamenteze decizii de dezvoltare a business-ului sau politicilor testate. Plus-valoarea livrabilelor este dată de o analiză completă, care închide cercul studiilor clasice prin informații detaliate despre contextul în care activează entitatea de interes.

PACHETELE MAD INTELLIGENCE

MAD Intelligence

Ceea ce ne face să fim unici sunt cele două forme complexe de analiză de business prin care așezăm rezultatele rapoartelor de cercetare într-un context complet, ce replică mediul de business în totalitate. În acest fel, oferim clienților soluții de vizualizare, simulare și predicții în luarea deciziilor strategice. MAD Intelligence asistă clienții în îndepărtarea acestora de obiectivele operaționale și asigură racordarea lor în tabloul integrator, de ansamblu, al zonei de expansiune a business-ului analizat.
Metoda

MAD Gold

Prin pachetul MAD Gold generăm insight-uri complexe prin plasarea produsului de intelligence în contextul media, socio-uman, economic și polictic:

  • Creștem ferme media care surprind presa online (asocieri și conotații) a ultimilor 10 ani;
  • Analizăm continuu piața forței de muncă (pentru verificarea dinamicilor, a trendurilor și a prognozelor statistice);
  • Analizăm statusul industriei de interes (status-quo-ul, evoluția și proiecțiile);
  • Conotăm marketing-ul electoral pentru identificarea trendurilor politice (analizăm status-quo-ul, derulăm comparații și generăm trenduri);
MAD Platinum

Prin pachetul MAD Platinum elaborăm arhitectura de planificare strategică a business-ului analizat prin:

  • Garantarea suportului metodologic în fundamentarea deciziilor strategice;
  • Conceperea și monitorizarea instrumentelor manageriale (elaborare dashboard pentru monitorizarea indicatorilor de business);
  • Elaborarea planurilor manageriale și a soluțiilor de business cu risc controlat;

Metoda de analiză sociologică înregistrată.
DISCLAIMER:
Folosirea instrumentelor de cercetare sau culegere de date, separat de metoda MAD Intelligence de integrare a rezultatelor în contexte socio-demo-profesionale, nu este recomandată, fiind atinsă de limitări metodologice.